21 Mayıs 2014

Ev Dekorasyon

Tabi ki... 
Böyle bir evim olsun isterdim...
Böyle kedilere, kitaplara ve kahveye uygun mekanları çok seviyorum.
Belki de huzuru sevdiğimdendir, illaki yeşillik arar gözüm.
Bahçemizdeki on-on beş ağaca gelen kuşları gördükçe, daha fazla ağaç olsa, kim bilir buralar nasıl kuşlarla dolar diye düşünüyorum.
Kuşlarla dolsa yüreğim, acaba kanat çırptıkça kuşlar, uçar mı içimdekiler?


Böyle ağaçlara bakan bir cam veya balkon çok güzel görünmüyor mu?


Sanırım ihtiyarladığımda böyle bir evde oturacağım.
Yada kim bilir belki beş yıla böyle bir sahibi olurum.


Evimin dışında doğanın o hengamesini sevsem de, içerisi tamamıyla dingin olmalı. Böyle gri renkleri filan hiç sevmiyorum. Ama duvarın dolap olması ilginç değil mi? Yada duvarın sadeliğine rağmen büyük bir ardiye dolabı olması?
Ben evin içinde daha çok rahatlıktan yanayım.



Akşama ne istersiniz? 
Ben mutfakta böyle bir kara tahta isterdim.
(Nedenini henüz bende bilmiyorum :) 



Sadelik, saadettir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim.